Fasta?

Eftersom jag misslyckades igår har jag nu gett upp abc dieten. Fan vad jag hatar att ge upp, förlora,  vara sämst! Iallafall så har dagen gått ganska bra. Nu är det påsklov också, det är skönt för då är det dels ingen skola och dels ingen som kan kolla mig om dagarna. Ännu bättre är att jag kommer varra hemma helt själv torsdag-söndag nästa vecka.. Funderar starkt på att fasta faktiskt. Har inte gjort det innan så ska därför läsa på lite om det och sådär, hur jag gör på bästa sätt och allt sånt. Om någon snäll själ har tid och lust kan ni ju skicka information till [email protected].

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har skaffat en blogg nu. Den är anonym :)

Det var jag som var med dig på ABC-dieten

2009-04-05 @ 22:04:02
URL: http://ienvy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0