Misslyckad

Hade klarat mig hittills med bara en halv tallrik gröt och 100 g wok. Vilket gjode att jag låg på ca 100 kcal vilket var dagens mål. För en kvart sen gick jag ut i köket och gjorde en taco. Med köttfärs, och bröd. Och sås. Fyfan vad äcklig jag känner mig just nu! Skulle bara gått och lagt mig istället. Nu kommer jag dels inte kunna sova pga äcklig ångest och den skabbiga maten kommer bara ligga och växa i mig under natten. Och omvandlas till fett, fett på min kropp. Nej nu blev jag ännu mer deprimerad. Imorgon är det nya tag, ska träna hade jag tänkt. Ska åka rollerblades med en kompis och sen ska jag en runda till gymmet också. Jag kommer inte våga väga mig imorgon!

Detta betyder iallafall att abc dieten gick i stöpet och jag är misslyckad som fan. Seriöst vad är det för fel på mig!? Det var inte ens gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0