13:e februari

Designen är klar och nu känns det som om jag kan komma igång med bloggandet på allvar. Antagligen är ni inte så många som läser just nu, men om ni har lust kan ni ju få skriva vad ni vill läsa om!

Jag har inte så mycket att skriva idag faktiskt.. Maten har gått bra, har bara ätit ett knäckebröd och lite filmjölk. Änsålänge. Eftersom jag bor hemma tvingas jag ju äta middag med familjen. Så jag får se vad som bjuds. Men jag ska äta så lite som möjligt och smuggla bort så mycket som möjligt.

Förövrigt har jag cp träningsvärk i rumpa/baksida lår, och det finns ingen härligare känsla. Då vet man att man verkligen fått ut någonting av träningen.

Puss&kram
/A


Kommentarer
Postat av: Beautypain

tack! hade tänkt mejla dig idag, men nu behövdes det ju inte ;) lycka till, tror verkligen på dig!<3

2009-02-13 @ 15:20:05
URL: http://beautypain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0