14:e februari

Gårdagen gick tyvärr inte så bra, åkte till en kompis på kvällen där det bjöds på godis och chips. Åt några godisbitar och desto mer chips. Detta ledde till en väldigt dålig sömn eftersom ångesten tryckte på som fan. Men jag ska träna idag iallafall och änsålänge har jag ätit något alls. Bara druckit en kopp te.

Idag är det förövrigt alla hjärtans dag, årets ensamaste dag för en del av oss. Min present av familjen var en resa till ett äventyrsbad med dom i några dagar. Det betyder några dagar i bikini. Det betyder ångest i några dagar.
-Skjut mig.

Lunchen idag blir en apelsin och en kiwi tror jag. Ska jobba om en timme ungefär och sen jävlar i ska det brännas kalorier. Skriver säkert senare ikväll.

Puss&kram
/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0