Det var precis!

Målet idag var ju 400 kalorier och jag slutade på 396. Har ångest, det måste jag medge. Känner mig dålig som inte kunde klara längre ifrån. Men jag klarade iallafall, får tänka på det.

Var på bio idag med min mamma och det gjorde att jag var tvingad att äta något, annars hade hon blivt misstänksam. Men igår övertalade jag henne att äta fruktsallad istället för godis, chips eller popcorn eller något annat jävligt.

Frukost:
1 tallrik fil 83 kcal

Lunch:
1 knäckemacka 36 kcal

Fruktsallad:
0,5 äpple 32 kcal
0,5 apelsin 35 kcal
1 kiwi 37 kcal
ca 15 st vindruvor 76 kcal
2 skivor ananas 97(!) kcal

Äckliga jävla ananas, ska sluta med det nu. Alldeles för kaloririkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0