En ny blogg

Först och främst vill jag bara påpeka att den tråkiga designen/headern bara är tillfällig. Har inte photoshop på den här datorn så jag fick göra den i paint. Och ja, resultatet blir ju inte det bästa där.

Jag bloggade här på blogg.se innan också, men jag behövde en nystart så jag skapade den här bloggen istället. Jag borde kanske också nämna att jag lider av en ätstörning, exakt vad för ätstörning vet jag inte själv. Har inte fått någon diagnos eller så. Iallafall så är denna bloggen mest för min egen skull, för att kunna skriva av mig och peppa mig själv och sådär.

Jag var jättenära mitt första delmål (55 kg) ett tag men en vän drog mig ur skiten för en kort stund och nu har jag gått upp i vikt igen. Exakt vikt vet jag inte eftersom jag inte kunnat väga mig idag, men antar att jag ligger på 58 kg eller nåt liknande. Iallafall så gick det några veckor där jag kände mig nöjd och ville bara komma ifrån all kaloriräkning, överdriven träning, lögner och spya. Nu är jag tillbaka igen. Jag ska gå ner i vikt och ska nå mitt mål.

Sist vill jag säga att jag är anonym då ingen annan i min ogivning vet om mina tankar. Bild på mig kan jag inte lova någonting om. Kanske när jag känner mig stark och modig nog.

Puss&kram
/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0