Panic

Jag kommer uppdatera väldigt dåligt de närmaste dagarna. Eller ja ännu sämre, har inte precis varit jätteduktig med bloggen nu heller! Iallafall så kommer jag hem på fredag kväll. Kanske blir något inlägg då, vem vet!

Dagen har gått hyfsat bra, dock är mina föräldrar på mig exakt hela tiden. Måste veta vad jag äter, när jag äter det och hur mycket jag äter. Det är så jävla jobbigt! Men jag fortsätter så gott det går, har inte kunnat väga mig idag och det ger mig en aning panik. Men så tänker jag på att jag inte kommer kunna väga mig på TRE dagar sen. TRE! vet ni hur jobbit det är? SJUKT jobbigt! Och sen ska jag visa mig i bikini i tre dagar också. DÖDA MIG. Usch nej kommer paniken igen.

Puss & kram
/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0