26 mars

Idag ska vi iväg med skolan och vi ska ha egen mat med oss, jag har tagit med mig (kyckling)sallad. Kycklingen som ligger i är bara för att mamma ska bli nöjd haha :) Utan kycklingen innehåller den ca 71 kcal. Inte fy skam. Problemet är dock att jag och några kompisar ska stanna kvar för att shoppa hela dagen, och äta i den staden vi ska till. Då kommer det antagligen bli Subway. En halv vegetarisk macka innehåller 288 kcal och jag känner redan ångesten.. Men jag kan heller inte låta bli att äta, då blir de misstänksamma. Jävla skit. Jag kommer iallafall under 500 kcal.

FAN VAD JAG HATAR DETTA!
Jag hatar att min sjuka hjärna inte kan låta bli att räkna.
Jag hatar att jag måste ljuga hela tiden.
Jag hatar ångest.
Jag hatar att inte kunna njuta av att umgås med vänner.
Jag hatar mina äs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0