51 kcal

Åh vad jag mår illa nu, riktigt äckligt illa mår jag. Känns som om jag ska spy vilken sekund som helst. Hungern känner jag inte av, jag mår alltid illa istället.. Men det är lika hemskt det, om inte värre. Idag har jag änsålänge bara ätit en äggvita och en kiwi (51 kcal). Börjar känna mig lite yr nu också. Jaja, middag snart iallafall. Torsk var det visst, och det är inte så himla farligt eftersom 100 g stekt torsk innehåller 89 kcal. Kunde varit värre. Men helst hade jag inte ätit nåonting alls ikväll.

Kommentarer
Postat av: J

Hej på dig =)



Jag har följt din blogg ett tag nu och försöker färgäves gå ner i vikt, känns som att inget fungerar. Jag vill vara lika smal och fin som alla andra.

Nu tänkte jag testa ABC-dieten som du sa hade fungerat bra för dig. Men hur kombinerade du med träning? Och hur mkt gick du ner första tiden? :)

Och nu med dieten du har nu, går du ner i vikt nu?

Skulle vara jätte tacksam för svar :)

2009-03-24 @ 18:46:49
Postat av: tess

gud vad lite. Säker på att det inte är bättre att äta lite mer? Du kommer j garanterat att gå ner ändå!

2009-03-24 @ 20:14:30
URL: http://nuskadetske.blogg.se/
Postat av: s

det låter helt sjukt. är det du på bilden förresten?

du verkar ha hållt på ett bra tag, men hur kan du fortfarande må illa och sånt av hunger? är inte det bara i början när man är ovan och magsäcken inte är så liten än? kommer ta tid för mig. det hör jag.

2009-03-25 @ 12:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0