Ångest

Jag har sån jävulsk ångest nu att det inte går att beskriva. Jag hatar att jag alltid måste äta middag hos pappa. Jag hatar att jag inte kan räkna kalorier på det eftersom jag hatar att han lägger upp mat till mig i förväg och stirrar ut mig tills jag ätit upp den. Jag får inte ens gå på toaletten under måltiden. Jag vet att han bara vill mig väl men jag mår ju bara sämre av den äckliga ångesten. Låt mig slippa äta istället! Jag är ju inte ens smal nu, jag är fet fet fet.

Bara en vecka kvar, sen ska jag till mamma.. Till friheten.


Kommentarer
Postat av: Jackie

vad är ditt bmi? :)

2009-03-17 @ 22:55:44
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/
Postat av: Mysan

Jag förstår exakt hur du känner.. liksom.. dom vill väl.. men dom förstår inte att ångesten är värre...

man måste vara med om det / vart med om det för att ens förstå det minsta

2009-03-18 @ 22:04:02
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0