Fixa egen mat!

Idag är också en bra dag, har änsålänge ätit 3 knäckemackor (108 kcal). Middag skippar jag helt eftersom ingen är hemma och jag skulle fixa mat själv. Riktigt skönt. Dock ska jag på bio senare, så ska göra en liten fruktsallad att ha med mig så ingen blir misstänksam. Men eftersom jag skippar middagen ska jag nog klara mig utan ångest. 


Svar till s:  jag vet inte hur det är för andra men när jag inte ätit på länge mår jag illa, det har jag gjort hela tiden nästan.. Jag vet inte vad hunger är längre, men illamåendet är ständigt återkommande. Varför vet jag inte, det bara är så.


Kommentarer
Postat av: j

hjälp, jag har precis haft en hets och vet inte vart jag ska ta vägen med all ångest, vill spy upp det men min pappa är hemma. Har du nått tips?

2009-03-25 @ 17:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0