Svar!

Anonym: Jag räknar kalroier på allt.. Även om det bara innehåller 1 kcal. Can't help it. Kan inte låta bli.

J: ABC-dieten funkade bra på mig, på bara en vecka jag ner ca 2-3 kg. Men den kräver en jävla diciplin och självsvält rent ut sagt. Så jag vill inte tipsa dig om att använda den dieten, satsa på något sunt istället. Ät bra och träna rätt! Nu vet jag ju inte om du lider av en äs eller inte men om du inte gör det så påbörja inte någon diet som går ut på att man svälter sig själv, du vill inte hamna i träsket. Tro mig när jag säger att det är ett rent helvete!

Kommentarer
Postat av: Mysan

jag räknar också kalorier på allt. verkligen ALLT!

det är som ett beroende som inte går att få bort.



kram

2009-03-25 @ 20:39:32
URL: http://thinftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0