Tjugonde

Som sagt, nya tag idag. Änsålänge har jag bara ätit 1 dl fil, 1 knäckemacka, 3 gurkskivor och druckit 2 koppar grönt te. Det betyder ungefär 75 kcal. Lunchen skippar jag och efter skolan ska jag träna. Kör väl som vanligt, crosstrainer och lite maskiner! Ska bli skönt. Ikväll ska vi iväg på middag hos några kompisar och vet att det kommer bjudas på räkor till middag och antagligen massa sötsaker och skit också. Men det ska jag vara stak nog att stå över.

Hoppas allt är bra med er idag!

Kommentarer
Postat av: Mysan

är man stark klarar man allt!

lycka till.



och bra jobbat med frukosten!

2009-03-20 @ 16:21:52
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0